Newsquest Media Group

On 3 August we published an article containing allegations about working conditions at Newsquest Media Group.

The original headline and introduction suggested that the story was based on claims from current Newsquest employees. We would like to make clear that the claims came from three former employees who had left between two and seven years ago and one person who had never been employed by Newsquest. We apologise for any misleading impression the story may have given.

Note: Link and picture relate to amended version of the article in question.

No comments to display

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *