Misleading headlines removed from ITV version of Meghan interview but CBS remains silent

Daily Mail publisher Associated Newspapers has demanded that CBS remove a “misleading montage” of newspaper headlines from its “Oprah with Meghan and Harry” broadcast. The US network, owned by ViacomCBS, has so far refused to comment on the affair. However, ITV – which aired the Meghan and Harry interview in the UK – has removed … Continue reading Misleading headlines removed from ITV version of Meghan interview but CBS remains silent