Sunday Mirror apologises for Paul Scholes betting story

The Sunday Mirror has apologised to footballer Paul Scholes over a story published last week with the headline: “Paul Scholes puts £46k on three horses and wins £240k”.

The paper said yesterday: “Last week, relying on a source we believed to be credible, we claimed that Manchester United star Paul Scholes placed bets totalling £46,000 on three horse races within two days and won £240,000.

“We now accept that Paul did not place bets on any of these races and therefore did not win the sum set out. We offer Paul our apologies.”

The original article has been taken down from the mirror.co.uk website – but the headline and intro still show up in search results and on Google News.

Comments
No comments to display

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 − 4 =

CLOSE
CLOSE