News of the World in Max Clifford story amends

The News of the World has paid £10,000 to the Chase Children’s Hospice after being sued by publicist Max Clifford.

Clifford sued via David Price Solicitors and the News of the World paid the damages through the offer of amends procedure.

Clifford sued after a 17 February story headed ‘Kerry Marriage Sham’wrongly alleged that during viewing footage of his client Kerry Katona’s MTV series, he described her as ‘like a retard from a mental asylum”.

Comments
No comments to display

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twelve − eleven =

CLOSE
CLOSE