Mark Thomas: An apology

An online article about an alleged fraud at The People by former sports editor, Lee Horton, (Press Gazette, 13 November 2008) mentioned that it dated from the time when Mark Thomas was editor.

In fact, Mark Thomas was appointed editor after the fraud is alleged to have begun.

He assures us that he left before it was uncovered and that his departure from The People in November 2007 was completely unrelated, and we gladly accept that this was the case.

We apologise for any misleading impression given.

Comments
No comments to display

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight + 14 =

CLOSE
CLOSE