Mail pays Sir Elton £100,000 damages

asd2

The Daily Mail agreed today to pay Sir Elton John £100,000 in an agreed settlement after retracting claims that he had issued an edict
to guests invited to his White Tie and Tiara charity ball last year telling
them not to speak to him unless he approached them.

At a
hearing in the High Court , Nigel Tait of Carter-Ruck told Mr Justice Eady
that no such edict was issued.

Associated
Newspapers has publicly apologised to Sir Elton for the story published on 24
June 2005 and has agreed to pay him £100,000 in damages for libel. Associated
also agreed to pay Sir Elton’s costs. He has donated the damages to the Elton
John AIDS Foundation.

(Picture: Idols.com)

Comments
No comments to display

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 − 9 =

CLOSE
CLOSE