European Press rues Jordan error

The former technical director of the Jordan Formula One team has accepted substantial damages and an apology from publishers European Press, whose Formula 1 Magazine wrongly claimed he had been sacked as a result of “design blunders”.

In an agreed statement read at the High Court, European Press, which owned the title at the time, accepted that its statements in the magazine were inaccurate, apologised to Dr Eghbal Hamidy and blamed the error on a “malicious” source who had pretended to be part of the Jordan team.

Hamidy’s solicitor, Christopher Hutchings, said that European Press had published an apology and had agreed to pay Hamidy a “substantial sum” in compensation, as well as full legal costs, “to mark the sincerity of its apology”.

Comments
No comments to display

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 + 16 =

CLOSE
CLOSE