Easyjet libel payout - lucky for Guardian and Telegraph Stelios did not sue them

asd2

Easyjet founder Sir Stelios Haji-Ioannou has received a £50,100 payout and apology at the High Court over ads which appeared in The Guardian, the Daily Telegraph and on Ryanair’s website in January and February.

They depicted Stelios with an elongated nose, suggesting he was not being honest about Easyjet’s on-time statistics.

Ryanair apologised in court and has also taken out further ads in the papers concerned apologising today.

Luckily for the publishers concerned, Stelios opted not to sue them as well.

Comments
No comments to display

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 1 =

CLOSE
CLOSE